Érdekes szempont miatt költöztünk nagyobb lakásba

Ma már ott tartunk, hogy én gyakran vagyok üzleti megbeszélésen, amíg a párom főz, mégis egy helységben tartózkodtunk ezen folyamatok közben. Tudjátok miért?

Az ennek az oka, hogy székhelyszolgáltatás, cégalapítás ügyében lett egy nagyon jó partnerünk: a szekhelypartner.hu! A közös cégünk velük működik most együtt. És mióta ők szolgáltatnak nekünk üzleti székhelyet, sokszor épp a nappaliban dolgoztam, ami nálunk egyben volt az étkezővel és a konyhával.

Na, ezért kellett új lakás, mert étteremben csak pénteken ebédelünk. Úgy pedig nem lehet dolgozni azért jól, hogy a készülő kajaillatok és a rotyogó ebéd mellett video-meetingelek, de a nagyobb lakás óta minden, még annál is jobb, mint az irodabérlés idejében volt.

Nincsenek többé a bérleti költségeink, a többi kollégának nem kell utazgatnia a munkahelyre, mert ők is home officeban vannak, szóval így már minden király! A szekhelypartner.hu a székhelyszolgáltatás cégalapítás keresőszavakra nekem speciel a legszimpatikusabbnak tűnt eleve, és tényleg mindent olyan jól csinálnak, mint a weblapjukon hirdetik. Gond nélkül, késlekedés nélkül szkennelik az ottani, hivatalos címre érkező postaküldeményeinket, és utána hamarosan tovább is küldik nekünk azokat. De így, a korábban postakezeléssel is megbízott kolléganőnk is végezheti, intézheti a neki testhez állóbb dolgokat a cégnél.

Mi a cégalapításon már túl voltunk, mire megtaláltam őket, de azt is szívesen csináltatnám ma velük. Mert látom, hogy megbízhatók, és nem írnak túlzóan semmiről, amit a hirdetéseikben vállalnak. Működő cégeknek is számos dologban segíthetnek – és hathatósan segítenek is! Meg lehet nézni a fenti linken azt is, mennyi de mennyi cégnek, vállalatnak.

Ez a szolgáltatás a széleskörű tartalma ellenére nem különösebben drága dolog. Nyilván a tarifák évről évre változnak, de néhány tízezer forintra is csak féléves/éves szinten kell gondolni, és csomagban minden olcsóbb is. Minél hosszabb időre szerződünk velük, annál többet takarítunk meg akár a puszta csomagáron. És az igazi megtakarítás csak ekkor kezdődhet… Mit tegyen akár a legfelelősségteljesebb cégvezető is, ha nem tud minden apróságra embert alkalmazni? Postakezelést ugyanúgy átadhatunk tehát ennek a cégnek, mint hasonló egyéb apróságokat, és a legnagyobb tételben nyilván az irodabérlés kihagyásán nyerünk ezáltal. A homeofficeolás mára teljesen elterjedt formula amúgy is. Bármilyen munkarend tökéletesen megtervezhető és megszervezhető az internet eszközei által. Miért ne élnénk ezzel a lehetőséggel, és fordulnánk a székhelyszolgáltatóhoz?

Nekem ez mind bizonyított a gyakorlatban. Még a nagyobb lakásba is könnyen költöztünk, mert üzletileg is működött kezdettől ez a modell. Növekedett az árbevételünk, stabilabbá vált a talaj.

Kíváncsi vagyok, mikor reagál az államilag teremtett jogi környezet is akár arra, hogy mára bekövetkezett több ilyen változás az üzleti világban?… De, amíg a székhelycímet igazolni kell, amennyiben cégünk van, a Székhelypartner egy kiváló megoldást nyújtó szolgáltatóként funkcionál számunkra. Viszont, én még akkor sem válnék meg attól, amit nyújtanak, ha nem is kéne bejelentett székhelycím többé, de tényleg. Hisz a postát átvenni mindenképp kell majd, örökké. Gondoljunk csak a csomagokra, nem pusztán levelek léteznek… És ahogy írtam, itt ezt is megteszik. Átveszik és kezelik a küldeményeket. Őrzik az iratainkat, de mihamarább el is tudják juttatni hozzánk azokat. És segítenek az ügyvédi munkában, ha a cégünkkel valami “kavarás” lenne. Szóval a “székhelyszolgáltatás cégalapítás” témakörökön belül keressétek bátran őket: szekhelypartner.hu.